Spring til indhold
Header Section
Gratis Fragt Fri fragt over 699 kr. Hurtig Levering Levering 2-4 hverdage Returret 30 dages returret

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom

Handelsbetingelser

Generelle vilkår og betingelser De nedenfor angivne vilkår og betingelser gælder for køb foretaget på nobledenmark.dk, som ejes og drives af Noble Denmark, Albuen 14, 6000 Kolding, Danmark; CVR-nr.: 44 56 45 56. Før du foretager et køb på nobledenmark.dk, anbefaler vi, at du læser vores vilkår og betingelser igennem. Fortrydelsesretten gælder udelukkende for private kunder, der køber via www.nobledenmark.dk.

Bestilling

Du kan afgive onlineordrer døgnet rundt. Vi behandler ordrer mandag til fredag mellem kl. 8.00 og 16.00. Ordrer afgivet uden for dette tidsrum vil blive behandlet den følgende arbejdsdag. Vælg de varer, du ønsker at købe, og tilføj dem til indkøbskurven. Indtil det øjeblik du faktisk bestiller, kan du ændre indholdet af indkøbskurven og løbende kontrollere disse samt produktpriserne. Du er ansvarlig for nøjagtigheden af de kundeoplysninger, du indtaster som led i et køb.

Når du afgiver en ordre, sender vi først en ordrekvittering via e-mail. Bemærk, at denne kvittering ikke udgør en ordrebekræftelse, og at vi på dette tidspunkt ikke er bundet af din ordre. Den endelige aftale mellem dig og Noble Denmark indgås først, når Noble Denmark sender en ordrebekræftelse via e-mail for at bekræfte, at ordren er bindende. Du vil modtage en leveringsmeddelelse via e-mail, når din ordre afsendes fra vores lager.

Betaling og levering

I webshoppen er alle priser angivet i danske kroner. Alle priser er inklusive moms. En evt. yderligere forsendelsesomkostning vil blive tilføjet afhængigt af størrelse, vægt og volumen af det/de pågældende produkt(er). Forsendelsestypen vil være valgt af dig ved afslutningen af bestillingsproceduren. Den effektive pris vil blive angivet i den samlede ordreoversigt før din accept af ordren. Enhver genlevering på grund af din manglende afhentning af din pakke fra et afhentningssted eller på grund af dit fravær på det aftalte leveringstidspunkt og -sted vil ske på din bekostning.

Betaling af køb foretaget via webshoppen kan ske ved følgende midler:

  • Dankort® betalingskort
  • VisaDankort
  • MasterCard
  • American Express
  • Maestro
  • Mobilepay
  • PayPal

Beløbet vil blive reserveret, når ordren er placeret, men vil ikke blive trukket, før ordren er afsendt. I tilfælde af specialvarer lavet på bestilling, vil betalingen blive trukket ved påbegyndelsen af fremstillingsprocessen. Noble Denmark opererer ikke med betalingsgebyrer. Den endelige faktura vil blive sendt via e-mail umiddelbart før levering af ordren.

Levering

Produkter bestilt på nobledenmark.dk vil blive leveret til de lande, der er tilgængelige i den online bestillingsformular. Ønsker du levering til et land, der ikke fremgår af rullemenuen, bedes du kontakte os for en mulig løsning. Afhængigt af den pågældende ordre vil leveringen finde sted med kurer eller fragtmand. Denne information vil blive angivet på følgesedlen, du modtager, når ordren er afsendt fra vores lager.

Vi bestræber os på at levere din ordre så hurtigt som muligt. Skulle din ordre omfatte produkter med forskellige afsendelsesdatoer, vil vi foretage en delvis levering. I tilfælde af en produktionsforsinkelse eller anden hindring, der kan påvirke den bekræftede afsendelsesdato, vil vi kontakte dig så hurtigt som muligt.

Pakkepost

Afhængigt af din valgte leveringsmetode vil transport med kurer af lagervarer finde sted til en adresse eller depot 1-3 arbejdsdage fra datoen for den bekræftede afsendelsesdato. Pakker og andre småleverancer distribueres af GLS.

Palletering og møbellevering

Når du bestiller møbler eller større produkter, vil de blive afsendt med FREJA Transport & Logistics A/S eller BFT logstik til kantstenen ved den oplyste leverings adresse. Alle kunder vil blive kontaktet angående leveringsdatoen. Sørg venligst for at være hjemme på adressen ved levering. Hvis du ikke er hjemme på det aftalte leveringstidspunkt, kan din vare blive returneret til lageret. I så fald bedes du kontakte os for yderligere assistance.

For leverancer gennem en fragtmand skal en retligt kompetent modtager, som du har givet fuldmagt, være til stede for at underskrive for modtagelsen af produktet(er). Ved modtagelse af din ordre er det vigtigt, at du kontrollerer, at du har modtaget de korrekte produkt(er) og inspicerer dem for eventuelle skader. Hvis alt er som forventet, vil fragtmanden bede dig om at underskrive for leveringen.

Hvis emballagen er beskadiget eller viser andre synlige tegn på defekter, skal din underskrift på fragtbrevet være kvalificeret (dvs. accept til modtagelse kun) under forbehold af potentielle skader på indholdet. Du kan nægte at acceptere leveringen og bede chaufføren om at returnere den.

Hvis et produkt efter udpakning er beskadiget eller defekt, bedes du kontakte vores salgssupport på care@nobledenmark.dk for at finde en løsning. På grund af verifikationsprocedurer skal du kontakte vores salgssupport senest fem dage efter modtagelsen. Dette påvirker ikke dine lovmæssige rettigheder i henhold til den danske købelov.

Klager

Hvis du køber et produkt, der er defekt, f.eks. på grund af fejlagtigt materiale eller fremstillingsfejl, gælder den danske købelov. Du har ret til at klage over produktdefekter inden for en periode på 24 måneder fra leveringsdatoen. Du kan gøre dette ved at kontakte os via e-mail på care@nobledenmark.dk eller telefon på website. Venligst angiv så mange detaljer og dokumentation som muligt.

Du kan indgive en klage til Center for Klageløsning på adressen Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg, Danmark, hvis du opfylder betingelserne for dette (for flere detaljer, se www.forbrug.dk og www.naevneneshus.dk).

Forbehold

Vi kan ikke holdes ansvarlige for forkert angivne priser, trykfejl, udsolgte produkter og force majeure eller for leverandørers svigt i leveringen. På trods af stor omhu for at sikre, at vores angivelser af farver og kvaliteter er så nøjagtige som muligt, kan vi ikke garantere, at din skærm vil give en korrekt repræsentation af farverne, på grund af forskelle i skærmopløsninger osv. Hvis du er i tvivl om en farve eller et materiale, anbefaler vi, at du besøger Noble Denmark, Albuen 14, DK-6000 Kolding eller din lokale Noble Denmark forhandler.

Fortrydelsesret

Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, hvor du eller en anden person udvalgt af dig (ikke fragtmanden) tager fysisk besiddelse af produktet. Hvis din ordre omfatter flere produkter, og vi ikke er i stand til at levere produkterne samtidigt, udløber fortrydelsesfristen 30 dage efter den dag, hvor du eller en anden person udvalgt af dig (ikke fragtmanden) tager fysisk besiddelse af det sidste produkt. Hvis udløbsdagen er en ikke-arbejdsdag (dvs. en dag, hvor bankerne generelt er lukket for offentligheden for almindelig bankvirksomhed), forlænges fristens udløb til den følgende arbejdsdag. Der er ingen fortrydelsesret for køb af produkter fremstillet efter bestilling.

Du kan annullere din aftale ved at underrette os skriftligt om dit ønske herom. Du kan sende en e-mail eller et brev til:

Noble Denmark ApS

Albuen 14

DK-6000 Kolding, Danmark

Att.: Webshop

E-mail: info@nobledenmark.dk

Du kan ikke trække dig fra aftalen ved at nægte modtagelse af produktet eller ved ikke at afhente det uden først at have underrettet os om dit ønske om at annullere.

Returneringer

Hvis du ønsker at returnere et produkt, skal du returnere produktet til os inden for 30 dage efter modtagelsen. Omkostningerne ved at returnere din ordre dækkes ikke af Noble Denmark. Du vil være ansvarlig for eventuelle skader, der kan opstå under transporten.

Produkter skal returneres i deres originale emballage og i deres originale tilstand. Hvis du ikke har den originale emballage, kan dette medføre en mulig værdiforringelse af produktet.

Før returnering, bedes du anmode om et Returneringsautorisationsnummer (RMA) fra info@nobledenmark.dk og mærke nummeret tydeligt på returforsendelsen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, har du ret til en tilbagebetaling. Brugte eller beskadigede produkter, der ikke er rapporteret som en reklamation, vil ikke blive refunderet. Senest to uger fra den dato, hvor vi har modtaget din returnering, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, inklusive forsendelsesomkostninger (dog eksklusive yderligere leveringsomkostninger for transport andet end den billigste standardlevering, som vi tilbyder).

Hvis du derimod vælger at tilbagebetale en del af din ordre, vil du blive refunderet den refunderede vares værdi. Senest to uger fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din annullering af aftalen, refunderer vi dig beløbet for det refunderede produkt. Bemærk, at du i dette tilfælde kun vil modtage en proportional del af forsendelsesomkostningerne, svarende til fordelingen mellem antallet af varer, du har refunderet, og de varer, du har beholdt.

Medmindre andet er aftalt, refunderer vi beløbet til den oprindeligt anvendte betalingsmetode. Returneringer er ikke underlagt gebyrer. Vi er berettiget til at tilbageholde betalingen, indtil vi har modtaget produktet, medmindre du kan give os dokumentation for at have returneret produktet.

Produkt returneringsadresse:

Noble Denmark lager

C/O Ackro ApS

Smedeland 9-11

2600 Glostrup

Danmark

Vi accepterer kun pakker sendt direkte til ovenstående adresse.

Gældende lov og værneting

Produkter købt på www.nobledenmark.dk er underlagt dansk lov. Enhver tvist skal afgøres ved en dansk domstol.